۱۳۹۴ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

مادر احمدی، مادری از تبار عشق و آزادی به فرزندان جاودانه اش پیوست


مادر احمدی (عفت شاه آبادی) مادر سه مجاهد شهید، احمد، اشرف و علی احمدی، با بیش از چهار دهه مبارزه با ستم و دیکتاتوری، زنی آزاده و الگویی نمونه در نبرد برای «صلح و آزادی» بود. مادری که یازده سال در پشت دیوار زندانهای مختلف در ملاقات با فرزندان آزادیخواهش، مایه امید و دلداری همراهان و عزیزان دربندش بود.
زندانی مقاوم «اشرف احمدی» دختر عزیز مادر، چهار سال در نظام گذشته و هفت سال را در رژیم ملایان، با داشتن چند فرزند کوچک و بدون داشتن هیچ حکمی در زندان اوین گذراند. تا اینکه در تابستان سیاه سال ۶۷ با دفاع سرفرازانه از هویت سیاسی و انسانی خود، توسط جلادان خمینی سربدار شد.
در حاکمیت پلید آخوندها، مادر احمدی فقید خودش نیز بارها دستگیر و مورد آزار و اذیت رذیلانه قرار گرفت... او علاوه بر نگهداری از کودکان اشرف دلیر، مدت هفت سال برای ملاقات دخترش به سوی اوین می شتافت. 
فرزند دیگر مادر مجاهد شهید احمد احمدی در سال ۱۳۵۴در زیر شکنجه‌های ساواک به‌ شهادت رسید.
آخرین پسر مادر، مجاهد شهید علی احمدی در حمله موشکی عوامل تروریست خامنه‌ای به زندان لیبرتی در بهمن ۹۱ به‌ شهادت رسید.

مادر احمدی همچون هزاران مادر چشم براه و داغدار دیگر، هرگز شاهد برقراری عدالت و حسابرسی برای قتل فرزندانش نشد هرچند تا آخرین دم حیات، دادخواه حق پایمال شده شان و هواخواه راه و راهبرشان بود. 
فقدان این مادر دلاور و مجاهد را به تمامی خانواده های شهدای راه آزادی، خانواده بزرگ مقاومت ایران، و زندانیان سیاسی دربند و یا از بند رسته ایران صمیمانه تسلیت میگوئیم.

باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد
که مادران سیاه پوش
داغ داران زیباترین فرزندان آفتاب و باد
هنوز از سجاده ها
سر بر نگرفته اند



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر