۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۴, جمعه

حمله افغان‌های بی‌رحم به خانه زنان تهران



تصویر حمله افغان‌های بی‌رحم به خانه زنان تهران +عکس
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ،‌ 18 بهمن ماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه مینی سیتی به کلانتری 164 قائم اعلام شد. 


با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که چند جوان افاغنه با تهدید چاقو و قمه، اقدام به بستن دست و پای شاکیه و مادرش نموده و در ادامه وجوهات نقد داخل خانه و همچنین طلا و جواهرات شاکیه و مادرش را سرقت کردند.
پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف منزل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اظهارات مالباخته
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: چند روز پیش چند جوان افاغنه به عنوان گچ کار به منزل من آمدند و طی این چند روز در خانه من حضور داشتند بنده بهمراه مادرم به تنهایی زندگی می کنم و آنها در طی این چند روز متوجه این موضوع شده بودند ؛ حدودا ساعت 02:00 بامداد در حالیکه بواسطه انجام گچ کاری، من و مادرم داخل یکی از اتاق ها در حال استراحت بودیم، متوجه باز شدن در خانه شدم!! ؛ از اتاق بیرون آمدم تا موضوع را بررسی کنم که ناگهان دو نفر از کارگران افاغنه بنام های «علیرضا» و «نعمیم» به سمت من حمله ور شده و با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند ؛ آنها ابتدا دست و پا و دهان من و مادرم را بسته و داخل یکی از اتاق ها حبس کرده و سپس اقدام به سرقت تمامی طلا و جواهرات و همچنین وجه نقد داخل خانه به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان نموده و سپس از خانه خارج شدند.
وقوع سرقت مشابه
با آغاز رسیدگی به پرونده سرقت بعنف منزل در منظقه مینی سیتی و در شرایطی که کارآگاهان بدنبال شناسایی مخفیگاه متهمین و دستگیری سارقین آن بودند، وقوع سرقت مشابه دیگری اینبار در منطقه فرمانیه – خیابان دیباجی شمالی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که طی آن چند جوان افاغنه به همان شیوه و شگرد اقدام به سرقت 150 میلیون تومانی کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر